Çin'in Sınır Ötesi e-Ticaret Hızla Artıyor

Son Güncellenme Tarihi: 28.12.2017 |

Çin'in Sınır Ötesi e-Ticaret Hızla Artıyor

Çin'in Sınır Ötesi e-Ticaret Hızla Artıyor
Çin’de, sınır-ötesi e-ticaretin, ülkedeki tüketicilerim taleplerinin gitgide çeşitlenmesi ve kişiselleşmesi dolayısıyla, son yollarda katlanarak arttığı ifade ediliyor.
Amazon - Çin yöneticisi Elanie Chang, e-ticarette hızla büyüyen trenlerden birisi olan sınır-ötesi e-ticaret sayesinde, uluslararası markalara talebin arttığını belirtiyor. ABD, Birleşik Krallık, Japonya ve Almanya gibi temel pazarları kapsayan “Amazon Global Store” yabancı ürünleri almak isteyen Çinli tüketicileri cezbeden bir online alışveriş platformu olma özelliğini taşıyor. Çin’de Amazon’un dışında, “Red” ve “Ymatou.com” başta olmak üzere Şangay merkezli, yerel sınır-ötesi ticaret siteleri de mevcut bulunuyor.

iiMedia research verilerine göre, 2016 yılında Çin’in sınır-ötesi e-ticaretinin yüzde 23,5 arttığı ve 953 milyar dolara ulaştığı belirtiliyor. Piyasa araştırma şirketi eMarketer’a göre 2020 yılında Çin nüfusunun 4’te 1’inin ya da online tüketicilerin yarısının sınır-ötesi alışveriş yapacağı tahmin ediliyor. E-ticaret platformlarının, Çinli tüketicilerin gelişen talep yapıları kaynaklı fırsatları değerlendirmeye odaklandıkları belirtilirken, yerel online perakendecilerin Çinli tüketicilerin taleplerini ve yurtiçi pazar koşullarını anlamak konusunda daha iyi olduklarına dikkat çekiliyor.


Kaynak: http://www.ecns.cn/business/2017/12-27/286073.shtml

Yorumlar
İlk Yorumu Siz Yapın
Yorumunuz
Diğer Güncel Haberler