Devlet Yardımları İçin e-İmza ve KEP ile Başvuru Zorunluluğu Başlıyor

Son Güncellenme Tarihi: 16.02.2018 |

Devlet Yardımları İçin e-İmza ve KEP ile Başvuru Zorunluluğu Başlıyor

Devlet Yardımları İçin e-İmza ve KEP ile Başvuru Zorunluluğu Başlıyor
Ekonomi Bakanlığının yayınlamış olduğu genelgeler ile tüm destek başvuruları için; firmaların; belgelerini elektronik imzalayarak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi üzerinden yapması zorunlu hale geldi. 31.03.2018 tarihinden itibaren e-imzasız ve KEP adresi üzerinden yapılmayan başvurular dikkate alınamayacak.

KEP üzerinden gönderilen başvurularda gerekli tüm belgelerin firma yetkilileri tarafından elektronik imzalı olarak ibrazı zorunlu olacak.

Üyelerimizin gerek e-imza sistemlerini kurmak gerekse de KEP adreslerini aktif kullanmak için gerekli hazırlıkları 31 Mart 2018 tarihe kadar tamamlamaları, mağduriyet yaşamamaları adına büyük önem arz ediyor.

İTKİB, Devlet Yardımları Şubesi
Yorumlar
İlk Yorumu Siz Yapın
Yorumunuz
Diğer Gümrük Haberler